Koh Phangan

13 februari 2017 - Tambon Ban Tai, Thailand

Ten eerste! jahoeeeeee ik heb m'n duikbrevet gehaald! De laatste dag op Koh Tao op het strand gelegen en vanuit daar de boot gepakt naar Koh Phangan. Koh Phangan staat bekend om de beroemde 'full moon party' dus de reden dat ik daar heen ging was natuurlijk daarom. Aangekomen in Koh Phangan ging ik opzoek naar Elke (huisgenootje) die ook op KP zou zijn! Die avond gelijk naar de waterfall party gegaan en de volgende dag de aller eerste dag regen.. dus prima moment om even helemaal niks te doen. De dag full moon party was aangebroken maar nog steeds regen.. Ik, Britt en Elke besloten om een scooter te huren en dan zo het eiland een beetje te verkennen. Na eerst Lauren Vester bijna te hebben aangereden in de straten van KP toen naar de paradise waterfall gereden en die beklommen. Twee keer moeten schuilen voor de regen maar gelukkig op een onbewoond eiland geëindigd genaamd Coral Bay! Palmbomen, witte strand en heel veel schattige kleine barretjes met waaronder een big. Heel grappig! Full moon was echt gekkenhuis maar heel leuk om mee te maken! Overal neonpaint en iedereen was in neonkleding! Vandaag laatste dag en morgen naar de laatste dagen op de eilanden Krabi en Koh PhiPhi. Dan nog maar een weekje en richting Laos! Time flies when you having fun zeggen ze...