Vientiane - Laos

12 maart 2017 - Vientiane, Laos

Vientiane is de hoofdstad van Laos en ook gelijk onze laatstse stop. We hoorden dat hier niet veel te beleven was maar aangezien wij alledrie (Kyra, Lois en ik) een vlucht hebben vanaf Vientiane aiport moesten we hier toch even heen.
We bleven hier 3 dagen. Dit is echt veel te lang maar met de gedachte dat we nog even wat zon konden pakken bij het zwembad van het hostel voordat ik naar Vietnam ging en Kyra naar huis vonden we het prima.
Echter de dag dat we aankwamen was het weer niet heel fantastich en blokkeerde een groot gebouw de zon bij het zwembad dus echt een succes was dit niet.
Elke avond geeïndigd op de nightmarket en omdat Laos door de fransen is veroverd vroeger konden we hier stokbrood eten en zelfs wijn drinken.
Dus de laatste twee avonden even genoten van een wijntje op een rooftopbar aan de nightmarket.
In de laatste twee dagen hebben we 4 uur door de stad gelopen en langs de mekong. Heel geinig want je kan Thailand zien vanaf de boulevard.
Laatste dag hebben Kyr en ik heeel chill een luxe hotel opgezocht met zwembad, 50.000kip betaald en gewoon de hele dag aan het zwembad gelegen!
Deze dagen waren prima maar was meer wachten totdat ik naar Vietnam ging.
Hier ben ik nu inmiddels aangekomen in Hanoi!

Liefs Sop