Koh PhiPhi

20 februari 2017 - Phi Phi Islands, Thailand

17-02-17

P.R.A.C.H.T.I.G!
Een woord; prachtig.
Weer 1,5u op de boot vanaf Krabi.
Op de boot een heel leuk meisje ontmoet genaamd Evelijn.
Toen we de haven binnenvoeren was de omgeving al fantastisch. Veel toetisten maar daar geef ik al die mensen groot gelijk in.
Geen verkeer, kleine smalle straatjes, en weer witte stranden en helder blauwe zee. Ik, britt en elke sliepen in hetzelfde hostel. Nadat de spullen gedropt waren, snel bikini aan en op naar het strand.
We gingen op zoek naar long beach (Afgelegen strandje) en nadat we dat eindelijk gevonden hadden hebben we daar tot 1800 gezeten. Vervolgens gegeten in een heerlijk en goedkoop tentje en toen al lekker als oude grandma's naar bed.
Volgende ochtend moesten we namelijk verzamelen om half 8 bij de duikschool want ik zou samen met britt en evelijn een fundive doen! (Eerste duik als echte gecertificeerde duiker).
22m diep, twee keer een uur gedoken, en naast al het koraal is alle kleuren, vissen die 1 cm voor je neus zwemmen en helder zicht, hebben we ook een echt turtle gezien!! (Foto's komen nog). Zooo cool!! Door een hele school vissen zwemmen is echt fantastisch! Vervolgens weer bij dat tentje gegeten en gedronken. 4x strawberry daquiri voor 300 bath en een pasta. Om precies te zijn; €8.07,- zo goedkoop!!
'S avonds gaan stappen oo het strand en in wat barretjes en de volgende ochtend vertrek ik naar Chiang Mai!

Heel kort maar krachtig over PhiPhi,

Liefs Sop

1. Hans:
    21 februari 2017
    Wat gaaf Sophie!! Dan is het hier maar een koude bedoeling! Veel plezier en geen dingen doen die je lieve oompje ook niet zou doen! Dikke kuzzz