Bangkok dag 1

5 februari 2017 - Bangkok, Thailand

04-02-17

Bangkok, eindelijk aangekomen..
Na een lange vlucht met turkish airlines en 2 uur vertraging eindelijk aangekomen in het snikhete (33 gr), vieze maar mega bruizende Bangkok.
In de taxi richting het Here Hostel was een hele beleving op zichzelf! De wegen zijn allemaal netjes aangegeven maar de mensen houden zich er totaaaal niet aan, als je maar zo snel mogelijk van a naar b komt het liefst kriskras door elkaar!
Aangekomen in m'n hostel en in een slaapzaal met 10 mensen, snel mn lange broek en trui uit en Bangkok in gegaan. Phad tai, schorpioen en de beruchte 7eleven tosti gegeten en meteen gaan stappen op Khao San road met mensen uit ons hostel. Morgen de floating Market bezoeken en de tempels (die zijn er weinig #not) en dan alweer richting Kho Tao!
Ladyboys en pingpongshow zijn afgestreept wat een hele ervaring was..
een avondje in Bangkok kijk je je ogen uit!

Eerste dag al een hele beleving, en dat drie maanden lang!
Het is hier nu 4 uur 's nachts (22.00 in Nl) dus lekker bedtijd!

Slaap lekker

Liefs, Sop

1. Mama:
    4 februari 2017
    Zo fijn om te lezen dat je al super in het leven daar zit!!Wat een belevenis lief!! Heerlijk lekker slapen nu! Tot het volgende avontuurlijke verhaal Liefs pap en mam
  2. Daniëlle:
    4 februari 2017
    Fijn dat je goed bent aangekomen en dat je het naar je zin heb! Xxx
  3. Phemy:
    4 februari 2017
    Wat een heerlijk eerste verslag! Klinkt al als een week weg
    Geniet lieve Sophie
  4. Daan:
    He lieverd,
    Wat super om te lezen!
    Geniet optimaal en schrijf alsjeblieft een heel eind raak. We willen alles weten en zo goed mogelijk mee genieten met jou veel te leuke reis!
    Groetjes aan de rijstvreters daar!
  5. Bianca:
    Lieve Soof, wat heerlijk om te lezen! We genieten met je mee :-) dikke kus X
  6. Brigitta:
    5 februari 2017
    Lieve Sophie, wat stoer dat je dit in je eentje doet! Heel veel plezier daar en hou ons op de hoogte met je, nu al, leuke verhalen!
  7. Hans:
    8 februari 2017
    Hey, Sophie!
    Super om te lezen dat je het leuk hebt en meteen aansluiting in de groep heb gevonden. ( had er ook nooit aan getwijfeld!:-) dikke kuzz en Enjoy!
    Gr Hans