Pai

27 februari 2017 - Pai, Thailand

27-02-17

Om van de schrik te bekomen is Pai de perfecte plek.
Dit is echt een hippiedorp!
Iedereen is heel aardig en vriendelijk en wil vrienden maken.
Samen met Elke eerst 's avonds wat gegeten op de nightmarket.
Dit was zo lekker, het eten is hier echt heel goed. Wat zo leuk is is dat het heel erg gemengd is tussen westers en thais.
Er is hier een uitgaansstraat waar iedereen in de avond even een biertje drinkt.
De reis naar pai was echt bizar. Onze taxichauffeur vond de mensen in zn taxi niet echt heel aardig, dus had hij zn oortjes in en reageerde nooit op onze vragen.
Verder reed hij door de bochten aan de rechterkant van de weg (wat normaal links is) en deed zich 3 uur lang voor als een ex-formule 1 rijder.
We zijn hier 4 dagen gebleven en dat was top!
Hotsprings, lod cave, canion en vieuwpoint gezien, en genoten van de zakken aardbeien voor 40 bath (€1,08,-) en heerlijke verse fruitsmoothies voor 30 bath. Het is hier nu 05.40u en ga zo met de bus en slowboat naar Laos!